torsdag 5 november 2009

Pyssel och knåp

Godmorgon, eller godförmiddag för en del!
Jag ser allt några små snöflingor idag också, myyysigt!! Det är kallt som attan men då får man sätta på sig mer kläder. Saga är så söt när hon får syn på de små flingorna utanför, hon sitter och kikar hela dagen när det virvlar, enda gången hon håller sig lugn?
Idag har jag en diskussion 13.00- 16.00, har redan slängt in ett inlägg. Micke ska iväg på sin praktik snart och ikväll fixa våra däck. Det blev ingenting igår, han som skulle hjälpa oss kunde inte på grund av att han fick jobba över så de skulle fixas idag istället :) Jag ska på afro ikväll ja, dock har jag sträkt ljumsken eller något så ja har jätte ont men det går nog bra ändå.
Igår fick jag tag på tre biljetter till New moon, på permiären såklart! Högst upp i den bästa salongen- viktigt!! :D Känns bra att de är bokade, nu på morgonen var det slutsålt.
Som jag sa igår, korten blir riktigt usla, micke är inte hemma och kan hjälpa mig att ta kort med sin värstingkamera ;) Jaja, igår satt ja och pysslade och pillade med att sätta textpappaer runt ljus och på lite andra småsaker, det blev mysigt tyckte jag...
Nu ska jag ta tag i disken och sedan lägga mig och läsa lite tror ja innan diskussionen drar igång.... Ha en jätte bra dag allihop!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar