måndag 2 november 2009

Höstiga november


Hej på er.
Idag är det regn och blask, skönt att sitta inne då. Gick upp i tid för den sista inlämningstentan för den här kursen, nästa vecka drar nästa kurs igång. Tentan ska vara inlämnad ikväll så det gäller att ligga i ;) Men det har gått bra, jag har en sak kvar som är riktigt klurig men med lite hjälp från mamma så funkar det nog. Jag har även varit hos doktorn, han sa att mina sår hade läkt fint och jag fick någon ny flytande grej som jag ska ha i hårbotten där jag fått sår igen.
Ikväll ska jag på afro, ska bli kul det! skönt att röra på sig och nu ska jag snart göra köttbullar och stuvade makaroner, hemmagjorda köttbullar är mums det!!

I morgon kommer min goda vän sabina hit på förmiddagsfika, kul!!!! :) Känns bra att vi ses oftare nu än förr, har saknat henne mycket!
Idag kommer även sophie hem från grekland, så henne hade jag tänkt att försöka träffa nu i veckan och på lördag ska vi ha en välkommen hem middag för henne på score :) ska bli så kul att träffa alla tjejerna tillsammans igen, när var det senast? ett år sedan??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar