onsdag 11 maj 2011

Balkongpyssel




En ny fin dag! Gårdagens soldag resulterade i bränna över hela kroppen. Gött! 4 timmars stek gick inte att undgå ifrån. Jag hade egentligen mycket att plugga men solen lockade för mycket. Jag tar igen allting. Just nu pågår en diskussion, en reflektion ska vara inlämnad på fredag, om två veckor har jag en otäck salstenta, en inlämningsuppgift om en vecka, och tre veckor till en annan inlämningsuppgift. Vårplugg! som alltid!!

Idag har jag och Micke oljat in balkongen, ska bli kul att köpa nya blommor och fixa ute. Som jag säger varje år; vi ska ha en fina balkong i år! Det är vårens höjdpunkt; pyssla på balkongen. Nästa år får det nog blir nya stolar dit också.


Måndagens besök hos farbror doktorn; eventuellt en inflammerad slemhinna i magen (usch!). Har fått medicin som ska ätas i två veckor. Är det inte bättre inom 2 veckor ska jag ta bort laktos ur maten... Och sedan får vi se vad blodproven visar. Låter inte alltför spännande men bra att veta vad felet med magen är.
Ikväll blir det bio med mor! ska bli himla trevligt. Ha en bra dag alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar