torsdag 26 maj 2011

Full fart!

Hej! Solen lyser även idag! men blåser gör det också, kyligt. Men är glad bara att solen kikar på mig. Idag; har lämnat in en tenta, skrivit tre reflektioner inför morgondagens seminarie, tvättat en maskin tvätt och ska nu sätta mig med instuderingsfrågor inför salstentan. Hm. Är lite oroligt över den men det är bara att sätta sig och göra den. Idag har jag träningsvärk i hela kroppen, vilket är gött, då vet jag att jag tränat på bra. Hade mag- axel och biceps träning igår. Vilket känns idag! Magen är helt spänd ;) Nu har jag äntligen fått tid för återbesök hos läkaren angående IBS diagnosen. Det känns rätt opersonligt att få en diagnos via meddelandet på telefonen och sedan inte få någon återbesökstid. Så jag ringde och fick boka in en själv. Trodde man fick sådant för att få svar på prover (?) men icke. Jag vet inte om det är så, men jag känner mig redan piggare genom att äta bra mat och absolut genom att äta tre gånger om dagen vilket jag inte gjorde förut. Regelbundna måltider är viktigt, dock är det inte många som följer det. Och vill jag få bättre resultat på träningen är ju det ju väldigt bra att följa.

Dags att sätta sig och plugga igen!I brist på egna bilder får det bli en ny Breaking Dawn bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar