fredag 27 maj 2011

Förväntasfull

En ny dag! snart helg. Idag är det seminariediskussion på skolans forum. Himla intressant och jag har redan fått in många bra inlägg, jag kan med gott samvete städa lite inför helgen och sedan skriva några inlägg till för att sedan åka och träna. Ikväll, tro det eller ej, ska jag sitta med instuderingsfrågor inför tentan på måndag. Hela morgondagen går bort då vi ska på dop. Inget plugg då inte så jag måste plugga på fredagkvällen, inte ok. Hela söndagen är pluggdag, sedan är det dags.Sophie kom till mig och förgyllde min kväll igår. Det var trevligt och himla kul att träffa henne. Kändes som en evighet sedan. Vi köpte chailatte på espresso house, den godaste ever! och pratade massor. Vi skulle åka hem till mig, men vi kom inte längre än till en bänk i stan, där satt vi och myste.Jag måste fortsätta plugga, det var en snabb uppdatering om att jag mår finfint och att det känns som att jag är på väg tillbaka till livet... :) Jag känner mig förväntansfull inför... allt :)

p.s. den 5 juni.... då kommer första trailern, Breaking Dawn. Inte långt kvar dit inte! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar