söndag 29 maj 2011

Min privata sfär är privat (!!)


Godsöndag!
Har precis varit och handlat allt inför kommande veckan, nu ska resten avd agen spenderas med näsan i böcker, papper, frågor och föreläsningar för i morgon gäller det!
I kön på maxi hade jag en äldre man innanför min privata sfär - INTE okej. Han vägrade förstå att han stod för nära, plus att han hade en ganska stark otäck lukt samtidigt som han flåsade på mig. INTE okej sa jag. Vissa förstår inte när de står för nära samtidigt som han pratade om hur dåligt det är att kassabiträden inte arbetar snabbare, då detta är min arbetsplats blev jag lite små irriterad och förklarade för honom hur det låg till då blev han tyst men fortsatte flåsa på mig. Jag trodde nästan att nästa drag skulle vara att luta sig mot mig - så nära stod han.

Önska mig lycka till i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar