tisdag 17 maj 2011

En snabb uppdatering

Busungen somnade gott i mitt knä på balkongen :)

Hejsan på er. Jag pluggar på som vanligt. Himla kul är det, idag ska jag även jobba 5 timmar. Så det gäller att ligga i nu innan passet vid 15.30.
Igår var jag och hälsade på Sabina. Lika trevligt som vanligt.

Jag väntar på mina provsvar, har tyckt att helgen gått bra med magen, har inte haft så mycket krångel. Kanske verkar medicinen, det vore ju toppen. Men vill gärna veta vad det är för fel på magen, vill komma igång igen, vara som vanligt. Kunna träna hur jag vill och göra vad jag vill. Det kommer, jag kommer bli pigg snart igen får vi hoppas :)
I går trillade månadens Topp hälsa ner i brevlådan, alltid lika kul och bra. Då blev jag lite mer peppad trots min dumma mage!

Ska fortsätta med studierna ville bara uppdatera lite.

p.s. ser verkligen fram emot sommarens kurser; Interkultur, kulturella identiteter och Kvinnohistoria; från antiken till modern tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar