fredag 13 maj 2011

Blommor som gör en glad


Hej i vårsolen. Eller ska man säga sommar snart? det ser ut som sommar ute, men är fortfarande lite kyligt minsann. Fint med allt det gröna och jag känner mig pirrig av sommarglädje. Dock är min mage helt ur funktion och den vill inte vara med alls. Läkarna tror på någon inflammation och jag börjar oroa mig mer och mer över att detta stämmer, jag hoppas innerligt att jag inte har någon av alla magsjukdomar som finns som dessutom är livslånga. Denna ständiga oro gör mig trött och jag orkar inte göra så mycket mer än att bara vara. Jag försöker koppla bort smärtorna i magen och pysslar med andra saker också. Har planterat blommor på balkongen idag. De får nog sova inne under natten men ute på dagen. Det är fortfarande lite kyligt om nätterna.

Men jag var tvungen att hitta på något som inte hade med datorn att göra kände jag. Jag har suttit mycket vid datorn idag, har haft en diskussion hela dagen + skrivit instuderingsfrågor inför tentamen om två veckor. I morgon ska jag börja på en inlämningsuppgift. Mycket skola nu.
Jobbade igår också, ska försöka jobba i veckan med. Bara att koppla bort magen, måste få in pengar, till vad vet jag egentligen inte... Kanske en ny dator som jag velat ha så länge? Eller varför inte bara spara?
Ska snart hämta Micke på Rusta, hans första pass efter sjukskrivningen. Längtar efter honom, det har varit lite tomt här hemma utan honom.
Ha en trevlig fredagkväll och en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar