onsdag 25 maj 2011

Fikabesök

Godmorgon solstrålar.
Började dagen med en powerwalk i skogen, hur skönt som helst. Kom hem och åt en himla god frukost. Det är skönt att gå upp tidigt när man känner för det ;) annars är det pina.
Igår var jag mycket ambitiös; jag var på universitet och lånade böcker inför sommarens kurser, regestrerade mig på en av dem och fixade även så att jag kan få lite money under sommaren från CSN. Jag är deras värsta kund ;) Jag bara lånar och lånar... Men jag vill ha en superbra utbildning också!! Jag skrev klart en tentamen igår och efteråt tog jag en lång powerwalk. På kvällen var det äntligen lugnt och då lade jag och Micke oss vid tvn och såg på True blood, tredje säsongen.

Idag får jag trevligt besök, Sabina kommer hit på fika. Ska strax hoppa in i duschen och sedan laga en glutenfri blåbärspaj. Mums! Onyttigt och sockerbomb - ja.
I eftermiddag ska jag plugga inför min salstenta, det känns sådär :s

hej med dig!

1 kommentar:

  1. Äschda, blåbärspaj eller paj i allmänhet är ju jättegott. Så länge det är i smulformat, de andra är inte alls lika goda! :)

    Jag har tonat på hårverkstan. Men funderar på att våga själv, hur gör du?

    SvaraRadera