tisdag 3 maj 2011

Majmånad

Hej alla pigga och glada!
Idag är första gången på tre veckor som jag pluggar ordentligt. Känner mig riktigt sugen på att komma igång med min tentamen, så jag började lite smått i morse. Jag skriver om alkoholförebyggande arbete i Karlstad utifrån ett hälsofrämjande perspektiv. Till detta ska jag komma på en lämplig teori/modell för att utföra arbetet på. Intressant!
Vad har hänt den senaste månaden? Två dagar innan min födelsedag hände något alldeles förskräckligt, en vecka efter det gick min kära svärmor bort. Det har varit en minst sagt ledsam månad med mycket tankar och funderingar kring livet och vad som betyder något. Jag har varit off för omvärlden om man säger så, men känner att jag sakta men säkert tar mig tillbaka till ytan och försöker göra det som jag brukade göra innan denna förfärliga aprilmånad började.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar