lördag 28 maj 2011

Överkörd av godståget

Godmorgon. Helg och allt. Känner mig helt slut, kanske har pluggat för mycket? Det var knappt så jag tog mig upp ur sängen förut, är riktigt trött idag och känner mig allmänt hängig. Dop i eftermiddag dessutom, hur ska jag piggna till? Till råga på allt så är det kallt och grått ute och jag vill bara krypa ner i sängen igen och vakna på måndageftermiddag när tentan och allt plugg är över. Nej, att försöka få mig peppad idag blir en svår uppgift, vem vill ta på sig att försöka?
Hade bestämt en alldeles förträffligt fin klänning att ha på mig idag, men den känns för somrig för denna gråa dag, vete tusan vad jag ska sätta på mig sen.


Kanske skulle ta o hoppa in i duschen till att börja med och sedan sätta mig med alla papper, f
öreläsningar och frågor.

Nej ett uppiggande piller skulle göra susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar