torsdag 19 maj 2011

Full fart idag

Yo! Solen är här igen, blåsigt men solen gör ändå så man känner sig lite piggare och positivare till allt. Även i hårda tider behövs lite glädjestunder. Kanske för att orka vara ledsen? Och för att sedan känna sig lite gladare igen?
Idag har jag skrivit klart mitt PM, känns gött! Blev nöjd som sjutton + att jag har gjort många instuderingsfrågor inför tentan. På lördag blir det plugg hela dagen inför tentan!! Så morgondagen ska jag ägna åt; vara trött efter ikväll (Janina kommer på vinbesök minsann), jobba med min andra inlämningsuppgift, kanske städa lite och slappa inför helgen! Låter great va? I know!
Jo, som sagt, Janina kommer hit vid sextiden och ska pimpla vin med mig. Mysigt det. Hoppas solen kan hålla i sig så det kan bli lite balkonghäng.
Fördelar med balkong: Sola på balkongen är nice, äta middag ute, pyssel såklart!!!, tvätten torkar snabbare ute, man kan även grilla på balkongen, sommarkvällarna är underbara på vår balkong!
Kom inte på någon nackdel :p

Ett flummigt inlägg det här. Och blommigt. Jag gillar blommor om inte det redan har märkts ;p

1 kommentar:

  1. Bra att du känner glädje, det behövs alltid oavsett om det är jobbigt eller inte, fast som du säger. Lite glädje behövs oftast för att man ska "orka vara ledsen"

    Jag vill också ha en balkong, det är verkligen APTRIST att inte ha en... jag är avundsjuk...

    SvaraRadera