fredag 30 oktober 2009

En månad kvar till advent

Hallå där.
Jag vet inte varför men jag känner mig helt slut. Kan det vara på grund av afropasset igår? Det känns dessutom som att jag inte sovit så bra inatt, kanske får ta en liten tupplur nu på eftermiddagen. Ikväll ska jag träffa Jessica, hon kommer till karlstad och vi ska ta ett par glas ute hade vi tänkt. Ska bli trevligt att prata med henne , det var ett tag sen nu. Dessutom kul att komma ut lite gran och se lite folk. Kanske till och med äta något gott.. Vi får se :)

Idag har jag varit inne i stan på förmiddagen , köpte lite saker inför advent som faktiskt bara är en månad bort :) Ja köpte Nusnäs ljusstake, en vit såklart. Lika bra att köpa nu annars hinenr den nog ta slut eftersom den är så poppis... :) jag köpte några fina kulor som ska hänga i fönstrena och siffrorna 1,2,3,4 som jag ska ha på ljus till adventsljusstaken... :) Dessutom en strut med en ängel som jag la godis i, mysigt !!!Jag har även hunnit städa lite och väntar nu på att mitt bröd ska bli klart i ugnen, muslibröd.. Hoppas på att det blir mumsigt! Första gången jag gör det i långpanna så vi får se :) Det ser gott ut i allafall.
Nu ska jag prata med min mammi i telefon, ha en trevlig helg alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar