tisdag 13 oktober 2009

Ännu en fin dag


Hej på er alla !
Ännu en fin höstdag , en kylig dag måste jag säga. Jag skjutsade in micke till praktiken och det var kyligt , det får nog bli stickat idag och manchester för att hålla värmen ;) Kanske även mössa . Köpte en basker förra veckan , micke skrattade ihjäl sig men den är väldigt fin, han tyckte nog tantig .
Igår pluggade jag så mycket så jag blev klar med uppgiften , ska börja på den andra ikväll som ska vara klar nästa måndag , senast !! Kändes skönt att få den första uppgiften klar igår. På kvällen var jag på afro och det var ny koregrafi , de byter tydligen efter 2 månader så jag hann bara med den förra en gång. Den som vi började med igår var väääldigt mycket mer ansträngande för benen och ryggen, det känns idag. Även axlarna .... ryggen är helt stel fast jag tyckte jag strechade bra igår och länge men inte. Ska iväg igen på torsdag, ska köra det här två gånger i veckan och eventuellt ett gympass i veckan. Det är så himla roligt.

Nu ska jag ta och göra en kopp kaffe , ringa mamma , sedan göra mig ordning och åka iväg på föreläsning. Ta hand om er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar