onsdag 14 oktober 2009

Kladdkaksfika

Hallå !!
Tänkte tipsa om recepten.se !! Vilken bra hemsida, det finns hur mycket som helst gott. Har fått massa nya ideér nu om nya maträtter. Till exempel "fetaostlax". Micke gillar ju inte lax (han är galen!!!) men jag älskar det, han är däremot galen i fetaost och på hemsidan fanns ett recept på detta... tillsammans. Perfekt ju. Jag gillar inte fetaost värst mycket men jag tyckte det lät mumma. Det finns även glutenfria alternativ så det passade mig bra, en riktigt bra hemsida! Jag som älkskar att laga mat men är tom på fantasi... Gå in och kika.

Nu står min kladdkaka och väntar på mig, de pratades om kladdkaka i skolan idag och jag blev så sugen på det så jag bakade en ... den verkade bli bra eftersom det luktar ljuvligt gott i hela lägenheten. Någon som vill komma på fika ?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar