fredag 16 oktober 2009

Vuxenmobbning

Hej alla.
Jag är något bitter idag. Det beror knappast på vädret eller allt plugg, det beror definitivt inte på att jag precis städat lägenheten och bytt gardiner i köket, dessutom beror det inte på att det är helg och att jag njuter av tiderna som är. Vad det beror på är helt enkelt ett mysterium för vissa. Jag har förresten en uppgift på min distanskurs att skriva en artikel, jag bestämde mig för att skriva om vuxenmobbning, så intressant och ingen som pratar om det. Eller ?? Jag söker runt lite på google för att få ännu mer inspiration, jag hitta det här citatet på en hemsida: " För att uppnå sitt mål behöver mobbarna den tysta massan till hjälp, det vill säga betraktare, som höjer mobbarens status genom att avstå från att ingripa."

Nog om detta, dock skulle jag kunna diskutera detta i oändlighet. Igår var jag på afro och det var otroligt jobbigt, jobbigaste passet hittills men kanske det roligaste? Idag är jag ganska trött i kroppen faktiskt men har ändå sprungit runt med dammsugarn nu på morgonen, städat och skurat.


Nu ska jag börja skriva på min artikel, tror den kommer bli riktigt bra!!
Ha en trevlig helg om vi inte hörs mer.


3 kommentarer:

  1. Ja, introlåten är ju verkligen hur bra som helst! :) De är lite hillbillylantisar i serien. Hihi. Ja, jag måste se hur det går för dem! :) Hur står det till med er annars då? :) Ni bor kvar på Råtorp? Kram!

    SvaraRadera
  2. du, jag tycker att din artikel låter riktigt intressant ! Bra val ! :) Ta hand om dig vännen, och ha en trevlig helg ! puss

    SvaraRadera
  3. Jaa heja erik !! ;) sorry att ja inte kom å handla igår. ;D hoppas det gick bra att jobba.
    Jag tycker att boken hitills är fantastiskt bra, helt ärligt !! ;)

    SvaraRadera