måndag 19 oktober 2009

En fulbokad måndag

God eftermiddag!
Sitter nu på universitet , ska plugga ihjäl mig några timmar tänkte jag för att sedan åka hem och äta mat och sedan träna. Har även hunnit med en fika i kristinehamn med jessica. Först satt vi på cafe paus och sedan åkte vi hem till henne och satt ute i höstsolen med kaffe, väldigt skönt var det. Höstsolen är bäst! Den får jag i allafall vistas i ... eller inte ? Jag vet inte , det känns som att det inte borde vara så farligt men som sagt så vet jag inte.

Jag ska plugga på arbetsrätten idag, har svårt att ta tag i det faktiskt. Har mycket annat att tänka på. Artikeln jag skrev häromdagen är nu publicerad på salutis.se, tycker den blev bra men kort ! Den fick bara vara 400 ord, det är ju ingenting :/ Den blev bra för att vara så kort helt enkelt.
Ikväll ska jag på afro som sagt, kul det! Har inte rört på mig på hela helgen om man inte räknar med långpromenaden i skogen igår, det var så skönt ute igår. Jag plockade lite rönnbär, fint att ha inomhus, få lite höstfärg :)

Nu måste jag verkligen plugga!! Ha en fin dag!

1 kommentar: