onsdag 21 oktober 2009

Ruskig höstdag

Hallojsan alla glada människor.
Idag är det en riktigt ruskig höstdag, mysigt och gosigt är det inomhus på såna här dagar. Idag har jag dock inte varit inne så mycket eftersom jag glömde lämna tillbaka en bok på kristinehamns bibliotek igår så var jag tvungen att åka en extra vända till kristinehamn, det hade jag verkligen inte tid med egentligen eftersom jag har massor att plugga. Men boken var redan försenad två dagar så jag kunde inte vänta längre med att inte lämna in den. När jag kom tillbaka till karlstad så åkte jag vidare till maxi för lite inhandling av mat... där möttes jag av strömavbrott så jag befann mig på maxi i över en timme för att handla lite mjölk och pommes ;D Sedan när vi äntligen kunde gå in i affären så la det av när jag kom fram till kassan.
Jag var hemma runt två tror jag och har nu skrivit klart min uppgift till en av kurserna på distans. Så nu ska jag bara vara hemma hela kvällen och mysa med micke. Massa på tv ikväll som jag ska se, ska försöka koppla bort vardagen och bara ta det lugnt.

Studierna väntar...

2 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen!

    SvaraRadera
  2. Visst drar man sig för att gå utomhus i höstrusket!!!
    Mystiskt med de där strömavbrotten.

    Kram Maud

    SvaraRadera