fredag 9 oktober 2009

Njut av livet

Hej på er!!
Är uppe i tid idag med, klockan var ställd på halv nio. Jag har nu äntligen ring hudmottagningen så att jag får komma på återbesök... de ska kolla om medecinen funkat bra och så och det kan ju jag redan tala om att den gjort eftersom såren är borta, jag har bara ärr kvar.
Afro var bland det roligaste jag gjort, det var inte så gorillaliknande som jag trodde, det var skit coolt och så kul!!
Jag har bokat in mig på nästa pass på måndagkväll. Idag har jag träningsvärk som heter duga!! gött det ;) Spiiningen var ingenting för mig tror jag, eller någon gång kanske men inte varje vecka , så kul var det inte. Men afro det var något för mig de ... Ska gå minst en gång i veckan på det :) Varje måndag i allafall.

Jag ska strax börja packa inför stockholmsresan. Har inte packat någonting förutom de grejerna som jenny ska få av mig, lite gardiner, krukor och plastblommor som jag inte använder.Idag är det en fin höstdag, sol och lite småkyligt. Ljungen kom upp på balkongen för någon dag sedan, det känns inte speciellt roligt att göra i ordning på balkongen nu när det blåser så mycket och allt bara går sönder. Nöjer mig med ljung än så länge... Det verkar som den vanliga "höstångesten" börjar infinna sig hos många, väldigt många som deppar nu. Njut av livet! Jag blir bara glad av hösten , rusket, mörkret och kylan :P passar mig alldeles utmärkt .
Nej , nu måste jag ta tag i allt. Städa lite och sedan packa inför resan. Sen åker vi till mariberg och shoppar lite sedan mot stockholm,, ska bli så kul !!
Ha en trevlig helg !

1 kommentar:

  1. Vad spännande det lät med Afro- är det någon slags dans?

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera