torsdag 8 oktober 2009

Mycket studier

Godmorgon.
Jag hade faktiskt klockan ställd idag så jag tog mig upp i tid så jag kunde börja plugga i tid . Idag måste jag göra mycket på mitt arbete. Ska helst få ihop två a4 , iallafall en. Riktigt svår uppgift detta.
Mamma var här igår för micke skulle hjälpa henne att köpa en liten dator på onoff. Sedan åkte vi vidare hit och fikade. Hon hade även med sig dessa fina kuddarna till mig. Jag köpte tyget på noll54 för ca 2 veckor sedan och mamma lovade att sy kuddarna åt mig. Så bra resultat blev det !!! Passade utmärkt i sängen. De är så fina.
När de åkte hem så åte jag och micke på vårt första spinningpass. Det var en nära döden upplevelse ... Har nog aldrig varit så trött tror jag men det kändes ganska skönt efteråt på kvällen när jag skulle gå och lägga mig. Idag har jag ont i rumpan !!!! hårda sadlar och mjuk rumpa ;D

Idag blir det pluggning hela dagen ( väntar fortfarande på kommentarerna från förra uppgiften) , idag ska jag skriva massor. Ikväll ska jag p afro, får se hur jobbigt det är ;) Blir säkert kul .
Ha en bra dag i det fina höstvädret.

2 kommentarer:

  1. ne de heter ju inte de, men ja säger det ändå ^^ Okej, du vet att du får ringa när du vill också om det är något :) Men ska vi boka in mån, tis eller onsdag då? så kan vi ju se efter vad som passar dig bäst :)

    SvaraRadera
  2. jobbar kvart i tio till halv sju på torsdagen :/ men på måndag då? kommit hem från stockholm & så då?

    SvaraRadera