fredag 23 oktober 2009

Helgens början


Godeftermiddag alla!
Idag är det fredag och det är skönt. Jag valde att sitta hemma och plugga idag istället för på universitetet eftersom vi hade massa tvätt som låg så det var lika bra att tvätta och hänga den idag. Jag har pluggat på ganska bra idag men nu på eftermiddagen har jag och micke varit och handlat, köpt en mus till min dator och även städat.
Skönt att ha allt det gjort idag och innan helgen framför allt. Nu ska vi snart laga tacos, mumsigt det. Har inte ätit mycket idag så tacos kommer sitta fint i kistan. I helgen är det jobb som gäller både lördag och söndagkväll. Helt okej måste jag säga. Samtidigt måste jag plugga inför arbetsrätts tentan, känner på mig att jag inte kommer klara den speciellt bra eftersom jag inte hinner med att plugga ordentligt. Helgen och fram till torsdag så skulle jag plugga riktigt ordentligt.

Jag köpte blomman till vänster på kortet ovan på maxi. Riktigt fin ! Tänkte först köpa en stor orkide till men vi har redan 4 stycken, det kanske räcker? :) Men den jag köpte är riktigt fin, någon afrikansk ....


Dags att säga hejdå och trevlig helg! Nu kurrar min mage så det dånar... ! kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar