söndag 25 oktober 2009

Pluggdag


Hej på er alla.
Ännu en helg går mot sitt slut, det går fort. Jag känner att jag inte alls har lyckats plugga så mycket som jag borde men igår gjorde jag mycket... och idag ska jag sitta fram till att jag börjar jobba 17.00, jobbar bara tre timmar idag som vanligt. Igår var det riktigt kul att jobba, ganska många trevliga kunder ändå.
Ikväll är det min favorit film på tv... Love acctually, handlar om kärlek och jul så självklart är det min favoritfilm ! :) Älskar den, man blir så lycklig och ledsen på samma gång. Så den får jag självklart inte missa, den börjar nio och jag slutar halv nio så jag kommer hem precis till den börjar.

Nu ska jag sätta igång med alla studier... Bjuder på en sommrig/höstig bild som micke tog i början på hösten :)

Ha det bra!!!'

1 kommentar:

  1. jaa jag har nog lyssnat för mycket på dig, och då blir man ju besatt. ;D ;D Har bara läst två kapitel, har int hunnit mer, men jag antar att den är himla bra ! ;) hoppas att det är bra med dig min vän. <3

    SvaraRadera