lördag 3 oktober 2009

Kalashelg


Hallå alla.
Igår var Sofia och jag på bergvik och shoppade lite. Jag hittade en klänning till 40 - årskalaset ikväll. Jag tror att den kommer duga.
På kvällen kom jessica, janina, josephine och sandra hit på lite vin, chips och tjejsnack. Det var väldigt trevligt och kul att prata om gymnasietiden. Som jag saknar samtidigt som jag inte gör det. Det blev ganska många glas vin och det var ganska svårt att somna men det gick ;) Jag fick även en bukett liljor och en söt lite växt med röda frukter på, passade väldigt bra här hemma :) Tack flickor!
Idag har jag pluggat på dagen och ska snart börja göra mig iordning, vi ska vara hemma hos sofia innan festen ikväll. Tror det kommer bli jätte kul.
Ha en trevlig lördagskväll... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar