måndag 12 oktober 2009

En ny vecka

Hej på er.
Nu är det måndag igen och det är väl härligt med en ny vecka? Har varit i Stockholm i helgen hos Jenny. Det var väldigt kul, vi fixade i hennes nya lägenhet och gjorde det fint, mysigt blev det. Vi var ute och åt på lördagskväll och sedan fastande vi även på en bar till klockan två.


Men nu är det måndag och massssor att göra, plugga. Uppgiften jag håller på med är så svår så förra veckan gick åt till att endast sitta och läsa och försöka förstå vad jag ska göra och vad allt handlar om, den ska lämnas in på onsdag så jag känner mig lite stressad, har även en artikel som ska lämnas in senast nästa måndag som jag inte börjat med och jag ska även börja plugga inför tentan i arbetsrätt. Så det är en del nu så ursäkta mig om jag är osocial och inte hinner med allt annat ;) I morgon har jag även föreläsning på eftermiddagen , hur jag ska hinna med att göra min uppgift ordentligt är en gåta ... Justja, ikväll ska jag även hinna med afron... Allt hinns med !!!


Ska sätta igång nu i allfall, ha en bra dag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar