onsdag 7 oktober 2009

En höstdag

Godmorgon !
Är allt bra ?
Det är höstigt!! Igår var det rigtiggt ruskväder hela dagen, hur mysigt som helst ju.
Jag tycker inte jag annat än o sitter vid den här datorn och skriver på min hemuppgift. Det är ny uppgift varje vecka och det är jätte kul! Vilken tur att jag bytte program . Det känns inte som jag pluggar utan att jag gör någonting som är roligt, läser något intressant för att jag vill ungefär.
De fina liljorna jag fick av Janina i fredags har äntligen slagit ut och se så fina de är och stooora . Älskar verkligen liljor , hur fina är de inte??

Ser fram emot helgen. På fredag hoppas jag att jag är klar med min uppgift , vid fyra åker jag och sofia till mariberg i örebro. Ska bland annat in på lågprismagasinet och in på marieberg och kika lite :) Trevligt trevligt. Sedan åker vi vidare till stockholm, till vår kära syster. Hon har flyttat och vi ska hjälpa henne o komma till rätta.Det ska bli så himla skönt att träffa Jenny igen och se den nya lägenheten. På lördagen pratade vi om att gå ut och äta någonstans , man kan ju hoppas på jensen ;) mmmmm !!!!
Nu ska jag ta tag i mina studier igen. Idag får vi skriftliga kommentarer på det senaste arbetet, hoppas det går bra för mig !!! :)
Ha de fint , kram.

1 kommentar:

  1. Jo ja har också en hel del plugg & jobb. Men nästa vecka skulle funka, om ja nu tar mig iväg med pengar & allt, annars kanske du vill komma hit? ^^ Jobbar torsdag & fredag tror ja de är.. men resten av veckan tar jag mig tid! Hoppas ni får det bra i stockholm!! :)

    <3

    SvaraRadera