torsdag 29 oktober 2009

Sista rycket innan tentan

Idag är dagen... Inlämnings av tenta i morse 08.00, jag skickade in min igår vid 12.00 (stolt) och idag är det även salstenta kl 14.00. Ikväll vet jag vad jag ska göra, gå på afro och sedan ligga vid tvn hos min favorit och bara vara. Inte plugga en enda liten paragraf till. Men i morgon drar det igång igen,eftersom jag har en inlämningstenta tills på tisdag. Men som sagt - inte idag! :)
Jag åkte buss till universitetet idag, min busskräck börjar lugna ner sig tydligen. Micke ska köra ut newz tidningar hela dagen så så fick det bli. Jag tog mig upp halv åtta faktiskt, jenny är facinerad över att jag kan ta mig upp ur sängen innan åtta utan att vara tvingad till det. Måste man plugga så måste man :) Nu ska jag sitta här två timmar till och pränta in lite till sen får det gå som går.

Jag klippte mig ju igår... Känns konstigt att klippa av så mycket när man egentligen vill spara ut. Men den ena långa sidan var ju tvungen att kapas så nu känns det jätte kort, klippte även lite lugg (som jag har sparat på denna lugg!!!!!!!!) och gjorde även en bred brun slinga. Schnyggt blev det men som sagt, känns som jag inte har något hår kvar. Efteråt åkte jag till min kära kusin, känns kul att gå från att ses en gång om året på begravning eller födelsedagar till att ses två gånger i månaden... Han är en mycket god vän :)

Sista rycket nu innan jag ska iväg och skriva tenta i flera timmar .

2 kommentarer:

  1. Ååh jag tycker du kan be din sambo ta ett fint kort på dig så man får se den nya frisyren =) Faktiskt =)

    SvaraRadera
  2. ser fram emot att se den nya frisyren. ;)

    SvaraRadera