onsdag 28 oktober 2009

Inte mycket tid över för annat

Godmorgon godmorgon...
24 timmar på en dygn kan tyckas vara mycket för vissa, för mig räcker de inte till. Okej, det har varit en del att göra nu de senaste veckorna och jag älskar det! Samtidigt som det är skönt med en lugn stund ibland. I morgon har jag salstenta i arbetsrätt och även en inlämningstenta på 2000 ord innan kl 08.00. Därför känner jag att jag inte har så mycket tid över för annat. Har suttit på universitet mån, tis och idag för att plugga. Har kommit fram till att jag konsentrerar mig bättre här eftersom hemma finns det så mycket annat att göra, typ diska ;) Det går i allafall jätte bra och jag sitter i ca 6 timmar varje dag, även förra veckan. Så det här lär väl gå vägen, eller ? Det är riktigt kul i allafall!!

Idag åker jag till kristinehamn vid tre för klippning och slingning. Det ska bli skönt att fixa till sig lite. Har ju nu kommit fram till att jag ska spara ut håret, tänk om jag kunde få tillbaka mitt jäääääättte långa hår. Det tar ett tag de ;) tre år ? Orkar jag vänta måntro?

Musiktips ? New moon soundtrack, hur bra musik som helst. Idag är det bara 23 dagar kvar till premiären. Gissa om jag har svårt att vänta ... Det kan inte bli annat än underbart! Love love love !!!

Dags att ta tag i studierna nu!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som pluggar =) Jag hoppas att jag har samma självdiciplin när jag börjar i januari =)

    Ja jag tycker verkligen att du ska spara ut håret. Även fast du är otroligt fin i det du har nu. Men jag är ju lite fäst vid långt hår jag vet du ;) Speciellt ditt som blir så tjockt och fint. =)

    Ta hand om dig, och lycka till med pluggandet idag. Kram

    SvaraRadera